Vacker kärlek

Ingen har någonsin berört mig som du.
Du kom från ingenstans, och gjorde mig lycklig.
Du fick mig, att för första gången i mitt liv känna mig älskad.
Du berörde mig djupt. Dina vackra ord ekar inom mig, och på så sätt lever din kärlek kvar hos mig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig så starkt. Och med all min kärlek, och av hela mitt hjärta, önskar jag att våra vägar möts ännu en gång.

Du är värd allt vackert. Du är värd allt gott.
Du är värd någon, som förtjänar din kärlek.
Tack för allt. Tack min älskade vän.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du skriver så himla fint.

Jag förstår inte hur du kan linda in så simpla ord så vackert.

2009-09-22 @ 20:12:47
URL: http://shiverinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0